Převzetí kabelové sítě v Lužicích

Společnost itself s.r.o. přebírá provoz kabelové sítě v Lužicích, což znamená, že služby stávajícího poskytovatele internetových a televizních služeb, společnosti NOEL, s.r.o, nebudou od 2. listopadu 2020 v Lužicích dostupné. Internetové a televizní služby po kabelové síti tu bude nově poskytovat společnost itself s.r.o. pod obchodní značkou Selfnet.

Rádi bychom vás touto cestou pozvali na besedu, během které vám představíme naše služby a zodpovíme vaše dotazy týkající se technického i administrativního přechodu k Selfnet. Beseda se uskuteční

ve středu 21. října 2020 (19:00) ve Sportovní hale Lužice 
(U Stadionu 982/18, ukázat na mapě)

Následně vám nabídneme jednoduchý způsob vyřízení všech záležitostí spojených s přechodem k Selfnet. Po dobu dvou týdnů budou v Lužicích probíhat prezentační/podpisové dny, během kterých vám naši pracovníci:

  • naživo předvedou a okomentují internetové a televizní služby Selfnet,
  • poradí s výběrem vhodné programové nabídky i internetového tarifu,
  • vyřídí všechny smluvní záležitosti,
  • pomohou s případnými technickými problémy.
     

Kdy a kde?

Prezentační/podpisové dny budou probíhat v prostorách Základní školy Lužice (Velkomoravská 220/264, ukázat na mapě) a termín návštěvy si zvolíte podle toho, jaké služby budete chtít využívat, resp. které služby budete chtít zachovat:

1) Máte smlouvu pouze na internet nebo na kombinaci internetu a televize?

  • 26. října (pondělí) – 14:0020:00
  • 27. října (úterý) – 12:0020:00
  • 29. října (čtvrtek) – 12:0020:00
  • 30. října (pátek) – 12:0018:00

2) Máte smlouvu pouze na televizní služby?

  • 2. listopadu (pondělí) – 14:0020:00
  • 3.-5. listopadu (úterý – čtvrtek) – 12:0020:00
  • 6. listopadu (pátek) – 12:0016:00
     

Otázky a odpovědi

Jak bude přehlášení kabelové televize a internetových služeb probíhat?

Během výše uvedených termínů budou na Základní škole Lužice k dispozici naši pracovníci, kteří s vámi ukončí stávající smlouvy se společností NOEL, s.r.o. a uzavřou smlouvy nové. Poradí s výběrem nové programové nabídky a odpoví vám na případné technické dotazy. V případě zájmu o internetové připojení vám pomohou s výběrem optimálního internetového tarifu. Následně s vámi vyřeší veškeré smluvní záležitosti. 

Co si mám vzít s sebou?

Pokud využíváte internetové a televizní služby společnosti NOEL, s.r.o., postačí pouze občanský průkaz. Pokud k nám budete chtít přejít od jiného poskytovatele internetových/televizních služeb, doneste si s sebou prosím i stávající smlouvu nebo alespoň poslední vyúčtování služeb.

V případě přepisu televizních služeb nám určitě pomůže návod od vašeho televizoru, nebo alespoň informace o značce a typu vašeho televizoru či informace o tom, zdali váš televizor disponuje DVB-C tunerem a CI slotem.

Mám v souvislosti s přepisem služeb očekávat nějaké výpadky internetu i televize?

V pondělí 2. listopadu v čase od 8:00 do 14:00 bude probíhat přepojení sítě, v této době tedy může dojít k výpadkům televizních služeb. Aby se vám televizní kanály opět zobrazily, přelaďte v uvedený den (ideálně po 14. hodině) televizor. Ve stejnou dobu může dojít i k drobným výpadkům internetového připojení.

Od kdy začnu za služby Selfnet platit?

Služby Selfnet vám budou spuštěny 2. listopadu 2020. Platit však budete až za služby, které vám budeme poskytovat od 1. prosince 2020. Co se týče platby za listopad, tu prosím směřujte ještě na stávajícího poskytovatele – společnost NOEL, s.r.o.

Co když se na prezentační/podpisové dny nestihnu zastavit?

Pokud se během výše uvedených termínů nestihnete k podpisu nových smluv dostavit, od 7. prosince 2020 můžete kontaktovat naše Zákaznické centrum, tel. 533 383 335, e-mail: zakaznicke.centrum@selfnet.cz. Pracovníci Zákaznického centra s vámi vyřeší vše potřebné po telefonu.

Co se stane, když to řešit nebudu?

Pokud chcete mít internetové i televizní služby nadále aktivní, je přepis smlouvy nezbytný. V opačném případě budou služby deaktivovány (koncem listopadu 2020).

Těch dotazů k vašim službám mám více...

Všechny důležité informace vám poskytnou naši pracovníci během besedy nebo prezentačních/podpisových dnů. Více informací získáte také na stránkách jednotlivých služeb, které budou v Lužicích dostupné:

Kontakt

Pokud jste tu nenašli odpovědi na vaše dotazy, kontaktujte naši kolegyni Michaelu Brodskou, která vám sdělí vše potřebné k našim službám i k převzetí kabelové sítě v Lužicích – tel.: 733 140 629, e-mail: brodska@itself.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace