Převzetí kabelové sítě v Lužicích

Společnost itself s.r.o. převzala provoz kabelové sítě v Lužicích, což znamená, že služby minulého poskytovatele internetových a televizních služeb, společnosti NOEL, s.r.o., nejsou od 2. listopadu 2020 v Lužicích dostupné. Internetové a televizní služby po kabelové síti vám nově poskytuje společnost itself s.r.o. pod obchodní značkou Selfnet.

Pokud chcete nadále využívat internetové a televizní služby po kabelové síti, kontaktujte nás a vyřešíme s vámi veškeré smluvní záležitosti (ukončení smlouvy se společností NOEL, s.r.o. a uzavření nové smlouvy na služby Selfnet).

  • Nechte nám na sebe kontakt prostřednictvím tohoto formuláře (námi preferovaný způsob).
  • Zavolejte nám na tel. číslo 705 602 514, (8:00–20:00, mimo tuto dobu pište SMS).
  • Napište nám e-mail na luzice@selfnet.cz.
     

Otázky a odpovědi

Do kdy je nutné vyřešit přepis smluv?

Pokud chcete mít k dispozici internetové a televizní služby po kabelové síti, smluvní záležitosti (ukončení smlouvy se společností NOEL, s.r.o. a uzavření nové smlouvy s námi) je potřeba vyřešit do konce listopadu 2020.

Co se stane, když to řešit nebudu?

Abyste měli internetové a televizní služby po kabelové síti aktivní i začátkem prosince, je přepis smlouvy nezbytný. V opačném případě vám budou služby Selfnet vypnuty (1. prosince 2020).

Jak bude přehlášení kabelové televize a internetových služeb probíhat?

Zavoláme vám a domluvíme se s vámi, jaké služby budete chtít využívat/zachovat. Pak vám pošleme poštou veškeré smluvní dokumenty k podpisu (objednávku, smlouvu o dodávce služeb Selfnet, případně i dohodu o ukončení smlouvy se společností NOEL, s.r.o.). Vy je podepíšete a jedno vyhotovení od každého dokumentu odevzdáte do schránky na Obecním úřadě v Lužicích (zbývající dokumenty jsou vaše). My si následně dokumenty převezmeme a zpracujeme.

Mám v souvislosti s přepisem služeb očekávat nějaké výpadky internetu i televize?

V pondělí 2. listopadu v čase od 8:00 do 14:00 proběhlo přepojení sítě na služby Selfnet, v této době nebyly televizní a internetové služby dostupné. Pokud se vám nyní na televizi nezobrazují televizní kanály, televizor přelaďte (v nastavení televizoru zvolte možnost Kanály / Ladění kanálů / Vyhledávání kanálů). Pokud se nemůžete připojit k internetu, restartujte modem (vytažením z elektrické sítě, vyčkáním po dobu 10 vteřin a zapojením zpět do sítě).

Přepojením sítě došlo k deaktivaci veřejné IP adresy, která byla u zákazníků internetových služeb společnosti NOEL, s.r.o. nastavena automaticky. Pokud budete chtít veřejnou IP adresu zachovat, můžete si ji u nás objednat za 45 Kč měsíčně.

Budou mi fungovat stávající zařízení od společnosti NOEL, s.r.o.?

Ano, vaše set-top-boxy a CA moduly by měly funkční i po přepojení sítě na služby Selfnet. Stejně tak by měla fungovat i většina modemů. Jen u několika zákazníků provedeme výměnu modemu za novější typ.

Od kdy začnu za služby Selfnet platit?

Služby Selfnet vám byly spuštěny 2. listopadu 2020. Platit však budete až za služby, které vám budeme poskytovat od 1. prosince 2020. Co se týče platby za listopad, tu prosím směřujte ještě na původního poskytovatele – společnost NOEL, s.r.o.

Kolik internet a televize od Selfnetu stojí?

Pro obyvatele Lužic je připravena akční nabídka „6 měsíců se slevou 100 %” na Internet Kabel nebo Balíčky, platná při uzavření smlouvy na 2 roky. Ceny internetu a televize pro obyvatele Lužic najdete v Ceníku služeb - Lužice (PDF soubor).

Těch dotazů k vašim službám mám více...

Více informací získáte také na stránkách těch služeb, které jsou v Lužicích dostupné:

Užitečné odkazy

Kontakt

Pokud jste tu nenašli odpovědi na vaše dotazy, kontaktujte naši kolegyni Mgr. Michaelu Brodskou, která vám sdělí vše potřebné k našim službám i k převzetí kabelové sítě v Lužicích – tel.: 733 140 629, e-mail: brodska@itself.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace