Telefon

  • Čím vyšší kredit si předplatíte, tím levněji voláte
  • Výhodné ceny volání
  • Možnost převodu telefonních čísel od jiného operátora
  • Možnost využít stávající analogový telefonní přístroj
  • Výdaje pod kontrolou – možnost stanovení limitu výdajů

Tarify, které nabízíme

Telefon 0

Volání

  • v síti Selfnet
    1 Kč
  • na pevnou linku
    1 Kč
  • na mobil
    2 Kč

Kredit

0 Kč/měsíc

Aktivační poplatek

399 Kč

Telefon 30

Volání

  • v síti Selfnet
    0 Kč
  • na pevnou linku
    0,90/0,70 Kč
  • na mobil
    1,80 Kč

Kredit

30 Kč/měsíc

Aktivační poplatek

399 Kč

Telefon 60

Volání

  • v síti Selfnet
    0 Kč
  • na pevnou linku
    0,70/0,50 Kč
  • na mobil
    1,50 Kč

Kredit

60 Kč/měsíc

Aktivační poplatek

399 Kč

Doporučujeme

Uvedené ceny jsou včetně DPH v zákonné výši. Cena hovorného je za minutu, pokud není uvedeno jinak. Účtuje se po první minutě za každých započatých 10 sekund hovoru. Maximální doba trvání hovoru je z bezpečnostních důvodů nastavena nad 60 minut. Špička je v pracovní dny od 7:00 do 19:00. Nabídka služeb je určena pouze pro domácnosti.

Službu Telefon je možné objednat pouze v kombinaci se službou Internet.


Jak to funguje

  • Vyberete si nejvhodnější tarif a předplatíte si kredit 30 nebo 60 Kč.
  • Kredit je současně minimální částka, kterou je třeba za měsíc provolat. Kredit nelze převádět do dalšího měsíce.
  • Celková částka složená z výše kreditu podle vybraného tarifu a částky provolané nad rámec kreditu, je fakturována počátkem měsíce zpětně za měsíc předchozí.
  • U tarifu Telefon 0 platíte částku pouze podle uskutečněných hovorů.

Telefonní přístroj

Siemens Gigaset A120 DECT – cena 599 Kč

Více informací


Doplňkové služby

Aktivace každého dalšího telefonního čísla: - cena 399 Kč

Převod telefonního čísla - cena 1 200 Kč


Jak objednat?

Elektronicky

Sami si ověřte dostupnost služeb, vyberte službu a vložte ji do košíku. Po odeslání objednávky vás budou kontaktovat pracovníci Zákaznického centra.

Nabídka tarifů

Telefonicky

Pracovníci Zákaznického centra Vám pomohou s výběrem a sepíší objednávku. Poté se s Vámi spojí technik a domluvíte si termín zprovoznění služeb u Vás doma. 

Zákaznické centrum

Zákaznické centrum

533 383 335

Osobně

Navštivte Obchodní místa Selfnet v Brně, Břeclavi, Ivančicích a Kyjově.
Poskytnou vám kompletní servis včetně objednání služeb a koupě zařízení.  

Obchodní místa

Aktivace, instalace

Po přijetí objednávky vám poštou zašleme veškeré smluvní dokumenty. Podepsané si je od vás vyzvedne servisní technik, který si s vámi termín návštěvy předem telefonicky domluví. Provede instalaci zařízení a služby zprovozní. Následně Vám poštou zašleme informace o úhradě služeb a pokyny k nastavení plateb.

Zdarma instalujeme účastnickou zásuvku do první obytné místnosti, aktivujeme služby a nastavujeme u nás zakoupená/zapůjčená zařízení (například Wi-Fi router nebo set-top-box).
Budete-li kdykoli v budoucnu potřebovat služby upravit – změnit internetový tarif, upravit programovou nabídku – kontaktujte Zákaznické centrum na čísle 533 383 335 nebo prostřednictvím e-mailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz

Ceník