Péče a podpora

Často kladené dotazy

  1. Do kdy bude k dispozici doprovodné analogové vysílání?
  2. Musím si při podpisu smlouvy koupit přijímací zařízení?
  3. Co potřebuji pro příjem digitálních stanic?
  4. Co musí splňovat televizor proto, aby k němu mohl být připojen set-top-box nebo CA modul?
  5. Je nutné set-top-box koupit nebo je možné si jej i pronajmout?
  6. Kolik je potřeba set-top-boxů nebo CA modulů na dva a více televizorů?
  7. Jde nahrávat na videorekordér jiný program, než právě sleduji přes set-top-box?
  8. Pokud mám dva a více televizorů se set-top-boxem nebo CA modulem, zaplatím za využívání stejné programové nabídky dva a vícekrát tolik?
  9. Je možné přijímat digitální vysílání na televizoru s vestavěným DVB-T tunerem?
  10. Je možné prostřednictvím digitální televize přijímat i rádia?
  11. Pokud nezvládnu sám připojit set-top-box, může se na vás obrátit o pomoc?
  12. Je možné naladěný set-top-box libovolně propojovat s různými televizory, aniž by bylo nutné jej opětovně naladit?
  13. Je možné přijímat přes set-top-box nebo CA modul místní infokanál?
  14. Jak mohu změnit bezpečnostní rodičovský PIN?
  15. V případě, že poškodím nebo zničím dekódovací kartu, bude mi účtován nějaký poplatek?
  16. Na jakou adresu mám zasílat veškeré dokumenty ke službám Selfnet?
  17. Jak mě ovlivnila změna názvu společnosti?

Často kladené dotazy

  1. Je nutné set-top-box koupit nebo je možný i nájem zařízení?
  2. Kolik je potřeba set-top-boxů na dva a více televizorů?
  3. Pokud mám dva a více televizorů se set-top-boxem, zaplatím za využívání stejné programové nabídky dva a vícekrát tolik?
  4. Je možné prostřednictvím interaktivní televize přijímat i rádia?
  5. Pokud nezvládnu sám připojit set-top-box, může se na vás obrátit o pomoc?
  6. Je možné naladěný set-top-box libovolně propojovat s různými televizory, aniž by bylo nutné jej opětovně naladit?
  7. Je možné přijímat přes set-top-box místní infokanál?
  8. Jak mohu změnit bezpečnostní rodičovský PIN?
  9. Na jakou adresu mám zasílat veškeré dokumenty ke službám Selfnet?
  10. Jak mě ovlivnila změna názvu společnosti?

Často kladené dotazy

  1. Co je to garantovaná rychlost?
  2. Co to znamená pevné připojení bez agregace?
  3. Co to znamenají dvě čísla oddělená lomítkem, která jsou uvedena u každého tarifu?
  4. Proč se liší rychlost stahování a odesílání dat?
  5. Co to znamená, že nejste limitováni počtem odebraných nebo odeslaných dat?
  6. Kolik stojí modem pro přístup k internetu?
  7. Potřebuji pro připojení k internetu ještě nějaké další zařízení kromě počítače a modemu?
  8. Na jakou adresu mám zasílat veškeré dokumenty ke službám Selfnet?
  9. Jak mě ovlivnila změna názvu společnosti?

Řešení technických potíží

  1. Rušení Wi-Fi signálu – nejčastější problém našich zákazníků

Změna osobních/kontaktních údajů

  1. Jak postupovat při změně kontaktních údajů?
  2. Jak postupovat při změně osobních údajů?
  3. Jak postupovat při změně korespondenční adresy?
  4. Jak postupovat při úmrtí zákazníka?
  5. Je možný přepis stávající smlouvy na nového uživatele?

Změna služeb

  1. Změna služeb
  2. Ukončení smluvního vztahu
  3. Vrácení zapůjčených zařízení
  4. Stěhování bez ukončení smlouvy (tzv. přeložka služeb)
  5. Změna plateb
  6. Přenesení telefonního čísla (tzv. portace)
  7. Dočasné pozastavení služeb

Dočasný výpadek kanálu Retro

Omlouváme se zákazníkům za dočasný výpadek televizního kanálu Retro. Důvodem jsou technické zásahy na straně poskytovatele. O nápravu intenzivně usilujeme. Vysílání obnovíme, hned jak to bude možné.

Děkujeme za pochopení.

18. května 2016


Výpadek na optické páteřní síti a Wi-Fi síti v Břeclavi

Omlouváme se zákazníkům v břeclavské lokalitě Poštorná a Na Valtické za výpadky internetového připojení.

Poruchy jsme zaznamenali dne 26. 4. 2016 v době od 11:00 do 23:59. V současné době je funkčnost sítě obnovena, nicméně stále může docházet k ojedinělým výpadkům.

Omlouváme se za komplikace. Problém řešíme s dodavatelem technologie.

V případě jakýchkoli dotazů či poruch kontaktujte Zákaznické centrum na lince 533 383 335. 

27. dubna 2016


Problémy s webovým rozhraním tv2go

Omlouváme se všem uživatelům za výpadky funkčnosti webového rozhraní pro sledování tv2go v prohlížeči.

Technický problém na straně dodavatele se může projevovat, kromě chybových hlášek v prohlížeči, také menšími výpadky tv2go na systémech Android a iOS.
Na řešení poruchy intenzivně pracujeme. Dotčeným zákazníkům se omlouváme za komplikace.

V případě jakýchkoli dotazů či poruch kontaktujte Zákaznické centrum na lince 533 383 335.

24. března 2016


Varování před podvodnými online dotazníky a soutěžemi

V poslední době vzrostl počet případů podvodných online dotazníků, anket a soutěží, které se zobrazují ve vyskakovacích oknech internetového prohlížeče a které nelegálně užívají název společnosti itself s.r.o. 

V žádném případě dotazník či soutěž nevyplňujte, neklikejte na ni a vyvarujte se vkládání jakýchkoli osobních údajů, hesel či údajů k vaší platební kartě. Okno s podobnou zprávou neprodleně uzavřete. 

Online dotazníky i soutěže vyvolávají dojem, že jejich zadavatelem je společnost itself s.r.o., ve skutečnosti se ale jedná a tzv. phishing, tedy podvodnou techniku používanou k získávání citlivých údajů. V tomto případě zadavatel podle IP adresy vašeho počítače pozná, odkud se připojujete a následně v dotazníku, soutěži (či jiném online nástroji tzv. adware) zneužije jméno poskytovatele připojení a naláká vás na smyšlenou možnost výhry.

Naše společnost v žádném případě nemá s podobnou činností nic společného. 

Co s tím můžete dělat?

1. V žádném případě nevkládejte osobní informace, hesla nebo údaje o vaší kreditní kartě apod., okno s falešnou zprávou okamžitě zavřete.

2. Použijte antivirový program pro kontrolu vaše počítače nebo tabletu. Můžete využít například zdarma dostupné AVG nebo třeba placený software od společnosti ESET.

3. Je možné, že napadený není váš počítač, ale stránky, které využíváte. V takovém případě nás informujte na e-mail dohledove.centrum@selfnet.cz s uvedením adresy stránek, na kterých se vám podvodný dotazník objevil.

Máte-li jakoukoli pochybnost o jakékoli zprávě, kterou jste obdrželi pod hlavičkou itself s.r.o. nebo Selfnet, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum na telefonním čísle 533 383 335 nebo prostřednictvím emailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz

Informace o námi pořadaných akcích vždy najdete na našich webových stránkách www.selfnet.cz nebo na Facebookovém profilu www.facebook.cz/Sluzby.Selfnet

21. března 2016


Omluva za krátkodobé zhoršení kvality vysílání HD kanálů 7. 2. 2016

Dne 7. 2. 2016 došlo na našich sítích k poruchám kvality obrazu především u stanic ve vysokém rozlišení (HD). Kostičkování obrazu a krátké výpadky byly způsobeny přetížením linek, ke kterému došlo vinou externího cíleného útoku.  

Omlouváme se všem zákazníkům za vzniklé potíže.

V případě jakýchkoli dotazů či poruch kontaktujte Zákaznické centrum na lince 533 383 335.

8. února 2016


Oznámení o výpadcích kanálů

Na základě požadavku poskytovatelů kanálů, společností CET 21 a FTV Prima, byl změněn zdroj signálu, který odebíráme a který následně distribuujeme po našich sítích.

V důsledku této změny evidujeme výpadky obrazu a problémy se zvukem u stanic těchto poskytovatelů. Jedná se o kanály ve vysokém rozlišení, tedy například Nova HD, Nova Sport 1 HD, Prima COOL HD, Prima ZOOM HD apod. 

Omlouváme se všem zákazníkům za vzniklé potíže. Na odstranění problémů intenzivně pracujeme.

V případě jakýchkoli dotazů či poruch kontaktujte Zákaznické centrum na lince 533 383 335.   

4. února 2016 


Kanál Arena Sport 2 pouze v SD rozlišení

V souvislosti se změnou názvu kanálu Slovak Sport 2 na Arena Sport 2 dochází ze strany poskytovatele i ke změně kvality vysílání. Kanál Arena Sport 2 bude od 1. 12. 2015 dostupný pouze v SD verzi.

Omlouváme se všem zákazníkům za mylné uvedení HD rozlišení v materiálech týkajících se programové nabídky Selfnet.

Vysílání stanice Arena Sport 2 HD bude automaticky nahrazeno SD variantou. Kanál Arena Sport 1 HD zůstává dostupný v rámci nabídky Sport a zábava beze změny.

Děkujeme za pochopení a i přes to přejeme kvalitní sportovní podívanou.


Přerušení vysílání

S politováním oznamujeme, že v době vysílání fotbalových přenosů Ligy mistrů na STV1 a ORF1 a Evropské ligy na STV2 přerušujeme vysílání těchto kanálů z důvodu chybějících práv. K tomuto kroku jsme nuceni aktuálně vyostřeným postojem držitelů práv na vysílání těchto přenosů.

20. října 2015


 Varování před podvodnými emaily

Upozorňujeme na výskyt podezřelých emailů, které nabádají zákazníky k aktualizaci jejich emailového účtu. Tyto emaily vytváří dojem, že se jedná o email odeslaný naší firmou a navádí ke kliknutí na přiložený odkaz. Ten pak vede na infikovanou stránku, která vás nabádá k uvedení vašich osobních údajů.

Jak takový podvodný email rozeznat?

 

  • Email je odeslán z …@selfnet.cz©2014 nebo jiné podobné domény, kterou Selfnet nepoužívá.
  • Email obsahuje hypertextové odkazy a nabádá Vás na uvedení Vašich osobních údajů nebo zabezpečovacích hesel.
  • Email obsahuje anglická slova typu „coperation“ nebo nespisovnou češtinu.

 

Pokud obdržíte takovýto email, V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ na něj nereagujte, neotvírejte odkazy v něm uvedené a smažte ho!

Naše firma nikdy nežádá zákazníky o změnu důležitých osobních a zabezpečovacích údajů prostřednictvím emailu.

Máte-li jakoukoliv pochybnost o jakémkoliv emailu, který jste obdrželi pod hlavičkou itself s.r.o. nebo Selfnet, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum na telefonním čísle 533 383 335 nebo prostřednictvím emailu zakaznicke.centrum@selfnet.cz.