Služby Selfnet: Snadno a rychle u vás doma

Rychle, snadno a z pohodlí vašeho domova. Přesně tak si lze objednat služby Selfnet. Znáte všechny způsoby?

Nejrychlejší krok k připojení či ke změně služeb představuje telefonát na linku Zákaznického centra Selfnet (533 383 335). Operátor, kterému se dovoláte, ověří dostupnost služeb pro vaše bydliště, pomůže vám s jejich výběrem a zodpoví veškeré vaše dotazy. Poté s vámi vyplní objednávku, uzavře smlouvu a předá požadavek na zprovoznění vaší přípojky konkrétnímu technikovi. Ten vás bude kontaktovat a domluví se s vámi na termínu instalace. Zákaznické centrum můžete kontaktovat i písemně na mail zakaznicke.centrum@selfnet.cz

Další cestou, jak vysokorychlostní síť Selfnet dovést až k vám do bytu či domu, je objednání služby na našem webu. Jakmile vyplníte svoji adresu (ověření dostupnosti služeb), budete moci vkládat dostupné služby do košíku. Online objednávka míří opět přes Zákaznické centrum přímo ke konkrétnímu technikovi.

V případě dotazů navíc můžete kdykoli otevřít webchat nebo zvolit službu Zavoláme Vám (ikona Potřebujete poradit? v pravé boční liště). Zde stačí pouze zanechat svoje telefonní číslo a operátoři našeho Zákaznického centra vás sami zkontaktují.

A ještě pár rad na závěr. Pokud již jste naším zákazníkem, doporučujeme pro volání na Zákaznické centrum používat telefonní číslo, které je uvedeno ve vaší smlouvě. Pokud budete volat z jiného telefonního čísla, připravte si k ruce číslo své smlouvy. Při písemné komunikaci je třeba uvést jméno osoby, na kterou je přípojka zapsaná, a místo připojení.

Připojte se i vy k síti Selfnet. Snadno, rychle, pohodlně.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace